26. aug. 2013

Endelig litt strikkeglede!!!


... og bloggeglede!! Det ble en heller ufrivillig lang pause fra både strikking, blogging, strikkeinspirasjonshenting og blogglesing. Hvor mange kvalme måneder jeg må avregne orker jeg ikke tenke på, men nå er både strikke -  og bloggglede intakt igjen!

Vi må vente noen uker til før vi får hilse på Lillebror. Han er da også det naturlige midtpunkt for strikkeoppstartsprosjektet:




Joda, vi har absolutt en del babytepper, minst fire fra storesøster, men det er jo gøy med sitt eget?! Tror jammen jeg brukte en god mnd for å "strikke meg inn igjen" men så løsna det endelig! Monteringsboksen har fått sin faste plass igjen og kvelden i går var viet til trådfesting og montering.




Garn: Sandnes Lanett - 336 g
Pinnener: 3,5
Str: 80 x 95 cm


11 kommentarer:

  1. Bra at du er blitt venner med strikkepinnene igjen.
    Nydelig teppe til lillebror.
    Spennende tider i vente altså, lykke til!

    SvarSlett
  2. Så nydelig det teppet ble. Lykke til med resten av graviditeten og kommende prosjekter. Hilsen fjellgeitbundingen.blogg.no

    SvarSlett
  3. Nydelig teppe i nydelig farge! :)

    SvarSlett
  4. Så fint at du er tilbake!
    Nyyydelig teppe...

    SvarSlett
  5. Nydelig teppe! Lykke til med alt du har i vente, det må jo bety mange spennende prosjekter som vi får se etter hvert ;)

    SvarSlett
  6. Skjønte vel at det var noe på gang siden det var så stille fra deres kant. Siden jeg ikke er nysgjerrig av natur hadde jeg ikke vett til å spørre Alf Inge i Karasjok engang! Godt å se at du er i gang igjen! Hils mannen! :-)

    SvarSlett
  7. Åå, så fint å ha deg tilbake:-) Gratulerer med en lillebror på vei! Kjempefint teppe!

    SvarSlett
  8. Puh, kvalme er noe dritt! Lykke til med de siste ukers innspurt!

    SvarSlett
  9. Hurra hurra, så kjekt med oppdatering her!!! Teppet blei knallfint!!

    Glede meg t å se neste prosjekt, rekne med d e på pinnane allerede :)

    Kem fra Johanna

    SvarSlett