30. des. 2012

Valgets hval gir ulike uttrykk...

Enkel strikk kan gjerne gjøres litt mer typete med knapper, men hvilke knapper?? Denne vesten har jeg jobba ei stund med hva gjelder knappevalg - jeg har bestilt på nettet uten å bli fornøyd. Så i går gikk jeg til knappebutikken i området med størst utvalg (uten å ta med vesten, men alene sammen med ettåringen som selv kunne plukke knapperør og riste på dem, jippi!) Vesten må jo ha knapper for å komme i bruk, og jeg vil gjerne bruke den!!

Jeg fant fire ulike knapper, hvorav den ene forsvant under kafè-besøk timen etter, da dattera lekte med knappene og medisinskapet vi også handla. Så da er altså knappevalget ufrivillig, men kanskje like greit redusert til tre:




Alternativ 1: Tiden på året den skal brukes kan jo også i mitt tilfelle påvirke knappevalg. Blomsterknappene er kanskje best egnet til vår/sommer plagg??




Alternativ 2: Tre-knapper er ganske så safe for meg. Det vet jeg jeg blir fornøyd med, men har en tendens til å velge det litt for ofte...




Alternativ 3: Disse knappene er et nytt bekjentskap. Det som er litt artig er et det er grønt inni det blå i midten, så fargene går igjen, samt noe hvitt... Så med dongeribukse og hvit body??


9 kommentarer:

  1. Synes de siste så fine ut, men også de første....Forstår godt valgets kvaler her ja... :)

    SvarSlett
  2. Eg ville valgt dei siste!

    SvarSlett
  3. Definitivt alternativ 3! Knappevalg er alltid vanskelig, syns jeg.

    SvarSlett
  4. Finfin vest og herlig farge:-) stemmer også på de siste;-)

    SvarSlett
  5. Jeg falt for de siste knappene, og jeg ser at jeg er ikke alene ;-) Flott vest du har strikket i en herlig sjattering!
    Ønsker deg en fin nyttårsfeiring!

    SvarSlett
  6. Jeg stemmer for de første:)

    SvarSlett
  7. Knapper er jo så gøy, selv ville jeg valgt nr 3 :D

    SvarSlett
  8. Godt nytt år!
    Jeg synes både de første og de siste knappene var kjempefine jeg! Treknappene synes jeg virket litt store, men det er kanksje bare bildet som lyver litt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det ser ut som bildet lyver... :)

      Slett