11. okt. 2012

Nærliggende inspirasjonskilde





Hva som inspirerer til kreativ utforming og fargevalg varierer, det er ikke alltid jeg klarer å sette det i sin rette sammenheng heller, sånn er det bare. Men denne kan jeg ikke komme meg utenom... Etter å ha sett mange nydelige rognebærtre de siste ukene like utenfor stuevinduet, som dette under, kan jeg nok ikke bortforklare min jakt på høst-gult-garn. 

Ett lite aber må likevel nevnes her; Vi (mannen var veldig hjelpsom) flytta nettopp garnlageret til et annet rom i huset, og hjelpen ble så stor at selv om jeg visste jeg hadde denne gulfargen liggende, kunne jeg ikke finne den!!! ... og når letingen starter 5 min før avreise til ettermiddagsvakt ble det flere kompliserende faktorer. Mannen huska heldigvis at han i sin hjelpsomhet hadde plassert et par kasser et litt annet (????!!??) sted. Jeg fikk nappa med meg et nøste, pinne nr 3 og løp avgårde. Mannen skjønte at den type ryddehjelp ikke blir satt pris på...




Nevnte jeg treet litt lenger borte som står igjen naken med oransj-røde rognebær og venter på vinterkåpen?? Brun, oransje og hvit... Har en heldress som sniker seg nærmere og leter etter en artig fargekombinasjon!


1 kommentar:

  1. Hihi, godt med ryddehjelp! Ser det levende for meg ;)

    Joi

    SvarSlett