4. sep. 2012

Tante Brun

Jeg har fått bytta ut stelleveske med andre mindre, fargerike og passende vesker. Det vil si stelleveske trengs en stund fremover enda, men nå er det ikke bare meg som har denne med sammen med lillesnuppa. 

Jeg måtte langt inn i skapet og lete frem jobbveske, strikketøyveske, kafèveske... Hverdagen med jobb kom Plutselig(!) tilbake. Den første uka har vært intensiv med 3-delt turnus hvor jeg gikk i gang med alle typer vakter fordelt på 6 arbeidsøkter. Så forrige uke kan jeg på ingen måte kalle meg strikker, snarere strikketøybærer. Jeg har alltid strikketøyet med hvor jeg drar, men det brukes både tanke og masse energi for å huske alt som skal på plass i arbeidshverdagen, og ikke minst at noen venter veeeeeldig når en kommer hjem! (Det er luksus det!)

Så da går jeg her og bærer på mitt brune strikketøy da... irriterende nok er det bare halskanten igjen... 




Håper jeg snart er tilbake med ferdig halskant, festa tråder og genser klar til sending!! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar