14. jan. 2012

Ladybug - artig treningsstrikk!!

Januar - starten på ett nytt år inneholder for mange nyttårsforsetter om trening... Jeg har uten lang planlegging i forkant gjort flere treningsstrikke prosjekter i det siste... Som i forrige innlegg med maskesting, og nå votter på 5 pinner i flere farger! Jeg kan ikke huske sist jeg strikka votter med flere farger og jo lenger tiden har gått, jo vanskeligere har det blitt å sette i gang... Men nå altså har jeg fullført ladybug-vottene:


Jeg har gjort litt egen vri på mønsteret i og med at det ikke er noen vrangbord på orginalen, måtte jeg legge til det, for jeg er skikkelig frysepinn og trenger all håndleddsvarming jeg kan få!!! ... og siden jeg strikker uten prøvelapp så jeg raskt at medium vottene kom til å bli ganske så store, så derfor har jeg strikket small versjonen på pinnenr 3.

Når pinnekroken har en utfordring gående i rødt og grønt, og jeg definitivt er ferdig med julen for denne gang blir dette mitt bidrag i den kategorien ;-)

Garn: Finull fra Rauma
Pinnenr 2,5 og 3
Str: M


9 kommentarer:

  1. Stilige vottar! Og strikking med fleire fargar taklar du kjempe fint. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  2. Dette var en ny variant. Fine! Lykke til med utfordringen, og god helg!

    SvarSlett
  3. kjempeflotte votter. ha en flott helg.

    SvarSlett
  4. Så lekre votter! Disse likte jeg :) Og herlige farger!

    Fortsatt god helg

    SvarSlett
  5. Stilige votter! Herlige farger!

    SvarSlett
  6. Nydelige votter! :)

    SvarSlett
  7. Takk for at du deltok i utfordringen! :)

    KLem fra
    Jane Brit
    - Pinnekroken -

    SvarSlett